Barbadosas: Ketvirtoji diena vietinis paplūdimys ir SUP pamoka

Štai kažkaip taip atsitiko, kad susipažinom su vietiniu SUP (stand up paddle boaring) instruktorium Ryan, kuris sutiko mus nemokamai pamokyti. Kadangi pamoka laukė tik vakare, dieną nutarėm per daug nesivarginti, niekur nevažiuoti beigi praleisti dieną prie namų esančiame paplūdimyje. Į tą paplūdimį beveik niekas neužklysta, nes maudytis tai negalima. Bet degintis pats tas. Jūra, bagos, saulė. Ir jokių žmonių. Na gal vienas kitas.
Kaip paaiškėjo labai protingai padarėme likdamos prie namų. Besidegindamos s tuštutėliame pajūry vis dėl to susitikome vietinį, kuris nepatingėjo apžiūrėti mūsų mašiną prie apleisto namo, paėjėti iki jūros bei pranešti, kad nuleista padanga. Nuostabu! Gerai, kad buvome prie namų ir kad kažkas mums pirštu į tą padangą pabaksnojo. Pasiskambinau nuomos kompanijai. T.y. tam mūsų dude, surašinėjančiam dokumentus stovėjimo aikštelėje ir imančiam užmokęstį grynais. Mūsų nuostabai mašina tikrai apdrausta ir ne už ilgo atvažiavo kitas dude, susirinko padangą, uždėjo laikiną ir pasakė, kad atveš vakare kai pataisys.
- Tai kad mes būsime kažkus Port St. Charles.
- Nieko tokio, pasakykit kur būsit ir atvažiuosiu bet kur.
Nuostabūs mažos salos privalumai. Beje taip jie ir padarė. Vėliau paskambino ir susirado mus restorano stovėjimo aikštelėje. Ten tą padangą ir pakeitė. Ot paprastas gyvenimas. Tai ne Londono biurokratizmas.
Kol keitėm padangą pasirodo Ryan kažkur netoliese surfino ir vakarop pasitiko mus sankryžoje prie violetinio namo. Jo nuotrauką dar prieš važiuodama į Barbadosą buvau mačiusi. Ir štai paaiškėjo, kad jis mūsų kaiminystėje, priklauso kažkokiam Šveicarų milijonieriui, kuriam tiesiog patinka kolekcionuoti namus.
Eilinį kartą kirtome visą salą iš rytų į vakarus. Atvažiavus į paplūdimį naujasis mokytojas pravedė mums ilgiausią instruktažą. Kaip reikia atsistoti ant tos lentos, kaip laikyti pusiausvyrą,kaip irkluoti, ką daryti jei staiga pakiltų vėjas. Pasiklausius atrodė baisiai sudėtinga, bet buvo daug paprasčiau. Sakė nukristi tikimybė gal 20%. Nenukritom nei karto. Beplaukiojant dar ir nuotraukų krūvą prifotografavo.
Taip ir palydėjome saulėlydį besisūpuodamos ant bangų.