The Great Gatsby

Aš priblokšta. Žinojau, kad bus gerai... Bet kad taip gerai... Išėjau su vow jausmu, net truputėlį papurtyta. Nuostabiai nufilmuota, nuostabi muzika, gražiai pateikta istorija. Visai neprailgo tos beveik dvi su puse valandos. Net keista, kad filmai darosi vis ilgesni ir ilgesni, bet sužiūri visai nenuobodžiai. 
O Dicaprio su amžiumi tik gerėja. Atsimenu kaip jis man nepatiko Titanike, bet Django Unchained ir Gastbyje negalėjau akių atplėšti. 
Gatsby believed in the green light, the orgastic future that year by year recedes before us. It eluded us then, but that's no matter - tomorrow we will run faster, stretch out our arms farther... And one fine morning - So we beat on, boats against the current, borne back ceaselessly into the past.
Nežinau kiek išliekamosios vertės turi šis filmas, bet šiuo metu man jis puikus šiuolaikinės kultūros pavyzdys. Vis daugiau režisierių maišo senovines temas su modernia muzika. Rezultate gaunasi įspūdingas reginys. Aš nežinau ką padaryčiau, kad tik galėčiau atsidurti viename iš Gastbio vakarėlių. 
Na, o Lanos del Rey nauja daina nereali! Turbūt klausysiuos, kol per gerklę išlįs. 

Comments

  1. Klausantis Lanos sakyciau net siurpulukai eina per nugara ..

    ReplyDelete
  2. dar nemaciau filmo, bes esu ziauriai pasinesusi ant to laikotarpio, taip noreciau papulti ten kaip per filma Midnight in Paris :) visai neseniai skaiciau knyga Paris Wife, tai taip ech.. o daina uzmigdo mane vakarais :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man patiko, kad sumoderninta versija. Pasirodo tas pats rezisierius kaip Mulen Ruzo ir Romeo ir Juliet. Kazkaip labai puikiai jis moka suplakti senus laikus su naujais. :)

      Delete
  3. o, Getsbi ir aš labai noriu pažiūrėti, tikiuosi kitą savaitgalį dar rodys. :) klausiau kelias dainas iš garso takelio - awesome!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, man garso takelis irgi awesome. :)

      Delete
    2. pažiūrėjau, pažiūrėjau, omg, Getsbio vakarėliai! Tokiais atvejais man atrodo, kad gimiau per vėlai :D

      Delete
  4. Aš jau beveik laukiau tavo atsiliepimo apie šį filmą. Reiks nueiti ir man pažiūrėti. :)
    O Lanos daina tikrai graži. Reiks įsitraukti į grojaraštį.
    Bet turiu pasakyti, kad po Lanos koncerto Liuksemburge aš bevelyčiau jos dainų klausyti kaip įrašų ar žiūrėti video, nes gyvai dainuoti koncerte jai gaunasi prasčiau nei klausytojams norėtųsi, o ir tokios charizmos kaip kad videoklipuose jos įvaizdis sukurtas irgi nėra. Na, bet gal dar išmoks. Nes šiaip jau ji man labai patinka. :)

    ReplyDelete
  5. Isivaizduoki, koks atsiliepimas, O aš vien dėl paveikslėlio atsisakiau pažriūrėti...

    ReplyDelete
  6. Butinai reikia paziureti

    ReplyDelete

Post a Comment

POPULIARIAUSI