O saule mano

Ar matėte kada žmogų, kuris it apkvaitęs fotografuotų saulę? Aš irgi nemačiau... O gal neatkreipiau dėmesio, nes net neabejoju, kad tokių esama. Nors gal aš unikali? Viena vienintelė? O ar matėt žmogų kuris bijotų važinėtis stikliniu liftu į dvyliktą aukštą? Tai va, šiandien įveikiau savo baimę. 
Negaliu apsakyti jausmo pagaliau pamačius saulę. Ji ne tik šviečia, bet ak... netgi šildo. Šildo ir leidžia apsivilkti vasarinę suknelę... Negaliu patikėti. Euforija kažkokia.
Aišku, bepigu jums visiems Lietuvoje, tačiau net neabejoju, kad Londoniečiai mano vitamino D perteklių supras.
Iš to džiugesio visur vaikštau pėsčiom, kad tik labiau saule pasimėgauti. Netgi nupėdinau netrumpą kelią iš senamiesčio į savo Westin viešbutį. 
Vis dar nepasimokau, kad niekur apart Japonijos arba bent jau pas rimtus japonus negalima valgyti sushi. Niekaip nesuprantu kokiu būdu buvo nuspręsta, kad į vakarietišką sushi reikia dėti tepamo sūrio? Siaubas kažkoks. 
Tiesa, net nepaminėjau, kur esu... Viso labo Varšuvoj. Dirbu čia, jeigu ką. 












Comments

  1. Primenu, kad per ilgos saulės vonios gresia rūgpienio kompresais:)
    Paskutinė nuotrauka verčia smalsauti - ar taip atrodo lenkiškas kabinetas ar miegamasis?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deja ta saule normaliai pasidžiaugt galėjau tik vakarop, kai nebe tokia ryški buvo.
      Paskutinėj nuotraukoj upgradintas kabinetas ištikimiems darbuotojams. Mūsų kompanija vietoj algų kėlimo gerina kabinetus... ;)

      Delete
  2. Vis noriu paklausti (arba duoti nauja tema kitam irasui?), kokiu taisykliu, apsaugos priemoniu laikaisi, keliaudama po vis kitas salis...zinia, kad po darbo, daznai esam isseke, pavarge...demesys ir atidumas suleteja...o cia vis kita salis...juk visokio plauko zmoniu sukasi aplinkui (vieni nori apgauti, kiti apvogti, kiti sekso ir t.t....)kaip neprarandi budrumo ir grizti saugiai is tasko B i taska A???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Galbūt pasirodysiu naivi, bet iš tiesų tai net nesijaudinu kad kažkas blogo gali nutikti. Kažkaip nesu paranojikė ir man neatrodo, kad visi nori mane apgauti, apvogti ir tuo labiau sekso. :) O gal naivumas čia mano toks. Na, kad taksistai apsukinėja tai savime aišku. Ypač veždami iš centro, kur vien turistai arba jeigu oro uoste pasigauna. Kažkaip su tuo jau susitaikiau... O šiaip viešbučiai būna saugiuose rajonuose, važinėju taksi, vaikštau nebent po kokį senamiestį, kur daug žmonių. Todėl kažkaip visai nesijaučiu nesaugiai.

      Delete
  3. O tai nieko sau kabinetas... Net žandikaulis atvipo... :) Vaje, vaje, man kažkodėl niekad nepasitaikė tokių liuksusinių kabinetų.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reikia knygų leidyboj dirbt. Kadangi didelė darbo dalis vaikščiot į visokius mugių after party su gėrimais, tai ir kabinetas atitinkamas, kad darbuotojai būtų pailsėję darbo vietoj. :)

      Delete
  4. matai, normalūs žmonės nefotografuoja saulės vidury dienos, nes žino, kad objektyvas yra krūva padidinimo stiklų ir ta fotografija gali baigtis skyle užuolaidėlėse. nežinau, kaip su muilinėm, bet toms irgi kas nors blogo gali nutikti, garantija.
    sūrio sušiuose dar neteko aptikti, dėkui dievui:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Dieve! Net nepagalvojau apie tai... :)
      Bet iphono tokia mažutė foto aparato akytė, kad jokios žalos nepridarė.
      Rimtai neteko sushio su sūriu aptikti? Aš kažkodėl vien tik tokį rytų europoj ir aptinku... :(

      Delete
  5. blogspotas su bloggeriu turi tokią erzinančią savybę - neišsaugoti mano komentarų. Arba čia mano internetas toks. grr :>
    aš irgi girdėjau, kad nereikėtų saulės fotografuoti, bet kartais taip norisi :D
    Jau praktiškai beveik ir pamiršau kaip tas dangaus šviesulys atrodo, Anglija tikrai puiki šalis veistis vampyrams.
    Visai graži ta Varšuva. Norėčiau ištikro nuvažiuoti į Lenkiją atostogų, tik va nerandu jokių draugų kurie pasirašytų važiuoti kartu, jiems, matai, ir čia lenkų per akis. pff! O man atrodo, jie gal ten saulės paveikti visai normalūs turėtų būti. :) Be to gi ne į pačius lenkus važiuočiau žiūrėti, o kokio miesto apžiūrėti. :)

    ReplyDelete
  6. Mhmm, girdėjau ir aš, kad saulės nevalia fotografuoti... Nebent per rentgeno nuotrauką. :D Arba vakare, kai ji jau leidžiasi ir būna ne tokia ryški.
    Bet žinau, kad viena moteris buvo pamišusi dėl debesų fotografavimo. Ji važiuodavo užmiestin, ir pyškindavo, pleškindavo tuos debesis - ir vasarą, ir žiemą. Įdomus pomėgis, paskui galima susiklijuoti didelį albumą, arba išsitapetuoti kambario sienas skirtingų spalvų ir formų debesais. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aš kažkada norėjau juodų lubų su žvaigždėm. Bet kaip būtų faina jeigu jas kaip nors automatiškai būtų galima keisti... žvaigždės, debesys, saulėlydis koks... Priklausomai nuo nuotaikos. :)

      Delete

Post a Comment

POPULIARIAUSI