Lankytinos Velso vietos ir įdomybės

Jei tik Anglija turėtų gerą orą... (gilus atodūsis) ...tikrai niekas nesivargintų važiuoti atostogauti kitur. Šitiek gražių vietų. Įspūdingos uolėtos pakrantės, balto smėlio paplūdimiai, žydras vanduo, kriokliai, pilys, nacionaliniai parkai... Vienintelė problema tas niekadėjas oras, neleidžiantis šiuo grožiu tinkamai džiaugtis ir naudotis. Laimei šį kartą mums kaip niekad pasisekė. Keliavome netikėtai užklupus karščio bangai ir vieną dieną net galėjom pasimėgauti 30C tropiniu klimatu. Kitą dieną viskas grįžo į vėžes, dangus niaukstėsi, oras atšalo, bet nulijus lietučiui vėl išlindo saulė ir pasidarė smagiau. Na, o trečiąją - temperatūra buvo angliškai vasariška: 18C, saulėta, vėjuota. Bastytis po kalvas, vaikyti avis bei laipioti per akmenis pats tas. Dar gi sugebėjome gerokai nusvilti ir paraudonuoti kaip vėžiai.

Šį kartą labai sistemingai surūšiavau kelionės įspūdžius ir sukurpiau aplankytų Velso vietų sąrašėlį. Aš ir mano artimieji esame gamtos vaikai. Nesunku pastebėti, kad pirmenybę teikėme paplūdimiams, miškams, kalvoms, kloniams ir grynam orui. Nieko per daug neplanavome, pasiemėme žemėlapį ir važiavome, kur akys veda.

Štai ką mes pakeliui pamatėme.

1. Devil's Bridge Falls

10. Rhossili

11. Henrhyd krioklys

Comments

1. Viskas tiesiog nuostabu, bet pritrukau zemeliapio si siomis graziomis vietomis. Butu labai saunu, jei nupiestumete savo keliones krypti. :)