Tenerife

Reikia kuo skubiau aprasyti Tenerife kol ispudziai dar neisgaravo, nes veliau bus nebe tas...
Na ka gi turiu pripazinti kad mane ji labai nustebino ir suzavejo... Pradedant nuo musu viesbucio, baigiant gamta ir kalnais... As maniau kad bus koks nors dirbtinis kurortas pilnas pensininku ir vaiku... Taciau musu laimei musu viesbutis buvo toli toli nuo 'didmiesciu' Los Americas ir Christianos, kur zmoniu spustys ir grustys... O pliaze net vietos ner... Tyrimo sumetimais buvom uzsuke ir ten, bei kuo greiciausiai dingom... Dar per ziopluma suvalgem paellos, kuri labiau primine ryzius su sojos padazu... :)
Paprastai berniukui neleidau nuobodziauti ir laiko veltui papludimy svaistyti, o priverciau ji turiningai panaudoti vairuojant masina aplink sala (siaurais kalnu keliukais) bei kopiant i kalnus paskutine diena... Kas buvo paskutinis lasas jo kantrybes taureje, lydimas pareiskimo kad kitas atostogas jis leis kur nors juroje toli nuo bet kokiu iskiliu pavirsiu isskyrus bangas. :)
Nelabai suprantu ko jis cia skundesi bei dejavo, nes laiko uzteko ir pliazui, ir nieko neveikimui, ir baseinui ir mano pilatesui, ir knygai ir daug kam...
Vincci Tenerife Golf viesbutis, kuriame gyvenom yra mazam miestely Los Abrigos prie didziulio golfo lauko... Tiesa miestelis uoliai urbanizuojamas ir kas zino kas ten bus po 10 metu... Gal dar vienas Los Americas... Taciau kol kas jame yra tik keli namai, musu viesbutis, kitas keistas viesbutis ir golfo laukas... Musu viesbutis net nebuvo miestelyje, o iki jo reikejo eiti per uolas arba sukti ratus su masina... Keliai nutiesti apskritimu tvarka. :) Taigi per uolas buvo tiesiau ir greiciau... Viena vakara beeinant vakarienes dar ir zvaigzemis pasigerejom. Neatsimenu kada paskutini karta jas buvau maciusi.
Pirma vakara buvom per daug pavarge kur nors toli eiti, tai nutarem pavalgyt musu vietiniams skveriuke, kur mus nutvere kazkoks anglas is restorano ir suviliojes nemokamais kokteiliais itikino vakarieniaut tenais... Su grojanciais juokingais muzikantais (vienas is ju berniukui baisiai primine jo drauga Steve)... Taigi per neapsiziurejima ir nenuovoka kaip sviezi atvykeliai pirma vakara pavakarieniavome anglu apsuptyje, is meniu issirinke angliska ar meksikietiska maista, kuris man buvo nevalgomas beveik, berniukui burgeris buvo visai nieko... Visa likusi laika vengeme britisko skonio bei kvapo bet kokia kaina ir valgem restoraneliuose kurie atrode kuo labiau vietiniai... Ir juose dazniausiai budavo tik zuvies ir bulviu su lupenomis bei salotu... Zuvies ir juros gerybiu/slykstybiu pasirinkimas be galo didelis... Kadangi pavadinimai mums nieko nesake, tai maista rinkomes baksnojimo budu... Po 5 dienu zuvies dietos as jau trokste troskau burgerio.
Beje kai ji uzisakeme ir musu paklause ar noresim duonos, mes zinoma pasakem ne... 'Taigi burgeris ir taip su duona' galvojom mes naivuoliai. Taciau ne Tenerifej... Gavome mesos gabala ir tiek... :):):)
Viena diena paskyreme salos apvaziavimui, sustojant mazuose miestukuose ir pliazukuose ir aplankant zymuji Las Teresitas papludimi, su nerealiu smeliu is pacios Saharos, kuris atrodo nuostabiai nuotraukose... Bet is tiesu labai dirbtinis, tarsi iskrites is konteksto... O dar vejas ta sacharos smeli taip puste kad ramiai pasedet galejom tik ant uolu... Daug labiau man patiko naturalaus smelio papludimukai kaip Las Roquetes, isispraude tarp uolu, kuriuos lanko tik vietiniai... Prie musu viesbucio buvo nudistu papludimys su lavinu tamsesniu smeliu, kuriame mes sauniai nusvilome ir buvom raudoni kaip veziai... Vakare skubiai pirkome poidegimini krema ir uoliai juo trynemes... :) Berniukas isvis ignoravo bet kokias saules apsaugos priemones ir propagavo naturalu nusvylima... As bent jau nusvilau svelniau su savo kremais nuo saules...
Pacia pirma diena pasiuliau vaziuot i Masca, maza miesteli kalnuose, kur keliukai tokie siauri kad dvi masinos neprasilenkia, yra padaryti praplatejimai... Ir nieko nesimato kas yra uz kampo... Tokiu budu ant musu vos neuzvaziavo autobusas ir berniuko jau niekaip nebegalejau itikinti vaziuot iki tos Mascos... Teko pasigeret ja is toli... :) Gal pirmai dienai ispudziu bei adrenalino buvo kiek ir per daug... Taciau i velesni naktini pasivazinejima kalnu serpantinais kai nieko nesimato berniukas reagavo jau kiek ramiau. :)
Berniukas vis klausinejo ar as zinau ka mes ketiname pamatyti ir ko cia vazinet jei net nezinau ar yra kas nors idomaus ten kur vaziuojame... Tuo tarpu as labiau buvau isijautusi i tyrinetojo ir atradejo dvasia... Kuri mus atvede i nuostabu, nepakartojama, labai nuosalu papludimi tarp zaliu kalnu su didelem bangom, pilna banglentininku... Ir garantuoju tik vietiniu banglentininku, nes tikrai labai retas atvykelis baladotusi i kazkoki siaurini salos gala ieskot kokio tais nuosalaus papludimio, kai aplink viesbuti pilna patogiu urbanizuotu papludimiu, nusetu poilsiautojais... Sitaip mano kilni keliautojos ir atradejos dvasia nuginklavo skeptiska pesimizma ir racionaluma... Vieta beje vadinasi Punta del Hidalgo (ispudingas taskas ar kazkaip panasiai). Ir tikrai buvo verta sukarti toki kelia kad ja atrasti. Taip pat ta diena papietavome labai mielame restorane ant kalno su atsiverianciu vaizdu i zemiau esancius miestelius bei vandenyna. Na tiesa sakant kiekvienas restoranas kuriame valgydavome i ka nors atsiverdavo... Arba i kalnus, arba i vandenyna, arba i kokias uolas, ar i banglentininkus ant bangu... :)
Kalbant apie banglentininkus. Tai viena diena norejome paskirti siam reikalui, nes berniukas gi yra aktyvus vandens sporto propaguotojas. Taigi nuvaziavome i El Medano, placiai visiems zinoma banglentininku roju... Kur kaip tik ta diena nebuvo vejo, nei bangu. :) Kitame papludimyje (tam nudistu) bangu ir banglentininku buvo... Taciau pamate kiek kyso visokiu uolu is vandens ir kaip jie mikliai laviruoja tarp ju, nutareme kad mes dar nelabai galetumem ryztis prie ju prisijungti. :)
Dar viena diena buvo skirta isvykai i Teide. Zymuji Tenerifes ugnikalni ir salos pasididziavima, kurio snieguota virsune matosi is beveik kiekvieno salos kampo... As kaip gamtos megeja labai dziaugiausi sia isvyka ir krastovaizdziu primenanciu menuli, suformuota kazkada issiverzusios lavos... Bandant po ji pasivaikscioti temperatura buvo taip pat kaip menulyje... Pute zvarbus ir labai stiprus vejas... Puste smeli ir svilpe ausyse... Del jo net keltuvai i Teides virsune buvo uzdaryti... Nors nedidelis nuostolis. Kiek skaiciau Teide ispudingiau atrodo is apacios. :)
Tai va sitaip ir praejo mano atostogos Tenerifej... Vakarais balkone gurksnojant Bacardi & Coke... Sedint mikstoje kedeje-fotelyje... Ir ziurint i miesteli ir vandenyna... O viena vakara ejome palydet saulelydzio... Sedejom prie tokio svyturio ir ziurejom i vandenyna ir laivelius bei besileidziancia saulute. Kaip grazu...
Tiesa i viesbucio baseina nuejom tik paskutine diena.
Dar buvu nesusisnekejimo nutikimas restorane su padaveju, kuris norejo man atnesti arba salotas arba zuvi, bet niekaip negalejau jo itikinti ta padaryti vienu metu, kol galiausiai jis nuejo ir neatrode kad ruosiasi sugrizti.... Tai pasedejom kiek laiko ir nutarem eit kitur nes nesupratom nei mes, nei jis ko kas nori... :) Taciau nezinau kaip tai perteikti kad butu taip juokinga kaip mums tuo metu atrode. :)
Skrydis namo pasirode labai labai ilgas... Kartu su visais anglais raudonais kaip veziai turistais...
O kita diena jau reikejo i darba....

Comments

1. Berniukas tikras vyras, nenaudojo priemonių nuo nudegimo :) Kiek vyrų tuo gali pasigirti? Paprastai dejuoja daugiau už vaikus :D

ReplyDelete
  2. Daugiau įspūdžių iš Tenerifės svetainėje www.2lakunai.lt. Apsilankykite!

3. Laurute,labai patinka skaityti tavaji tinklarasti,tik komentatore esu jokia :) Aciu,kad rasai. Si karta "nesusiturejau" nuo komentavimo,kadangi esu dirbusi Tenerifeje ir zinau ja skersai isilgai.Siek tiek inesiu skepticizmo i dvelkianti romantika rasini - Tenerifeje nera neturistiniu vietu. Tiesiog nera.Arba tokiu pliazu,kur lankosi tik vietiniai. Aisku,atvaziavus savaitei,dviems ar net menesiui - ta sunku suprasti. Ir dar idomus reiskinys, mazdaug 70proc turistu,praso pasakyti,kur netursitines vietos... Cha cha cha...

4. Na taip, gyvenant Tenerifej zinoma viskas kitaip, nei atvaziavus pailseti. Man tiesiog susidare ispudis, kad kai kurios vietos tiesiog maziau turistines nei kitos ir tam 'vietiniu' papludimy turistu koncentracija buvo kur kas mazesne nei kokiam Playa de los Americas.

ReplyDelete
  5. Įspūdžiai tikrai bet kokiu atveju, kad ir kaip ten gerai bebūtų buvę slopsta po kelionių. Tikriausi ir geriausi jie būna iškart po kelionių. Neteko man dar Tenerifėje lankytis, kaip bebūtų keista...manau reikės pagalvoti apie , tai šią vasarą tuo labiau, bent jau šiuo metu kiek pastebėjau pigūs skrydžiai į Tenerifę visai. :))

6. Man taip pat pačiomis pirmomis dienomis įspūdžiai iš kelionių būna stipriausi, nors ir vėliau lieka tikrai geri prisiminimai, nors jau ne tokie stiprūs. O Tenerifė mane jau seniai vilioja, bet vis laukiu kol skrydžiai į Tenerifę bus už man tinkamą kainą ir tinkamu laiku. Nes juk ne visada gali gauti atostogas, kai būna bilietai už palankias kainas.

7. Kokios gražios nuotraukos ir įspūdingi vaizdai. Įdomus aprašymas. Tikiu, kad įspūdžių parsivežėte ilgam. Kelionės praturtina mūsų mąstymą ir keičia mūsų gyvenimus. Būtinai ieškosiu į Tenerife keliones ateinančioms atostogoms.

Replies
    1. Aura, būtinai apsilankyk - nors esu labai daug keliavus, Tenerife - viena gražiausių vietų pasaulyje. Viskas ten man tobula - gražu, šilta, o ir pragyvenimas nėra iš brangiausių. Radusi laisvesnę akimirką būtinai nuvyk!